به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی بیان کرد: در  اجرای طرح کنترل جاده‌ای، پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان و شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی سه محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان بهبهان با کار تخصصی محل تردد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و در ۲ عملیات آنها را متوقف کردند که در بازرسی از آنها مقدار ۴۲ کیلو و ۷۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با کار اطلاعاتی ۲ باب منزل خرده فروشان موادمخدر را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی از آنها بازرسی شد که مقدار ۱۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی بیان کرد: در مجموع مقدار ۵۳ کیلو و ۷۵۰ گرم موادمخدر کشف و در این رابطه ۶ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

در ۱۰ اردیبهشت جاری نیز فرمانده انتظامی خوزستان از کشف و ضبط ۲۱۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان‌های بهبهان، اندیمشک و هندیجان خبر داده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.