سرهنگ رضا دولتشاهی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:محدودیت و ممنوعیت ورود خودروهای سبک به شهر اندیمشک بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا و دستور فرماندار بود که این مساله مشکلاتی برای خودروهای عبوری ایجاد کرده بود.
وی گفت:هم اکنون ممنوعیت ورودی دزفول - اندیمشک ، اهواز - اندیمشک و خرم‌آباد - اندیمشک برداشته شده و ماموران پلیس راه از روز شنبه هیچ ممانعتی برای گذر خودروهای عبوری از شهر اندیمشک ایجاد نکردند.
رییس پلیس راه خوزستان افزود:ه محدودیت تردد در داخل شهر اندیمشک به پلیس راه ارتباطی ندارد و ما در این زمینه تصمیم گیرنده نیستیم.
نکته قابل تامل در این ارتباط ، اجازه نداشتن خودروها برای عبور از کمربندی اندیمشک - اهواز توسط ماموران پلیس راه بود که تعجب بسیاری را رانندگان را برانگیخت.
در چند روز گذشته خودروهای ورودی به اندیمشک از مسیر خرم آباد مجبور بودند از کمربندی اندیمشک - دزفول - شوشتر برای سفر به شهر اهواز استفاده کنند که این مساله ناخرسندی بیشتر شهروندان را به دنبال داشت.
شهر اندیمشک در ۱۴۰کیلومتری شمال اهواز ، نقطه ورودی به خوزستان است و روزانه هزاران خودرو سنگین و سبک برای ورود به خوزستان باید از این شهر عبور کنند.
برخی شهرهای جنوبی خوزستان از جمله آبادان و خرمشهر در روزهای تعطیلات نوروزی ، برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، طرح ممنوعیت ورود خودروها به این شهرها را اجرا کردند که پس از تعطیلات نوروزی این محدودیت‌ها برداشته شد.
به گزارش ایرنا این ممنوعیت و محدویت در راستای مقابله با ویروس کرونا، و جلوگیری از شیوع بیشتر آن بین شهروندان شهرهای مختلف اجرا شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.