هاشمیه متقیان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر چند ماندن در خانه به ویژه برای ورزشکاران بسیار سخت است اما توصیه می‌شود تا زمان عبور از بحران کرونا در خانه بمانیم همچنین لازم است که اعضای خانواده‌ انجام فعالیت‌های ورزشی را در این مدت جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه ورزش کردن در خانه موجب تقویت روحیه افراد می شود گفت: ورزش علاوه بر تناسب اندام می‌تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا شود لذا می‌توانیم روزانه به ورزش های سبک بپردازیم.

دارنده نشان نقره پارادو و میدانی جهان با اشاره به اینکه بیماری کرونا به زودی به پایان می رسد و ما دوباره می‌توانیم جامعه‌ای با نشاط داشته باشیم افزود: در این مدت که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده به دلیل تعطیل بودن اماکن ورزشی در خانه تمرین می کنم.

وی ادامه داد: سهمیه حضور در رقابت های پاراالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرده ام و آماده حضور در این رقابت‌ها بودم که به دلیل گسترش این بیماری مسابقات به سال آینده موکول شد. اکنون سعی می‌کنم بیشتر در کنار خانواده‌ باشم و تمرین را در خانه دنبال کنم هر چند تمرین در خانه به دلیل نبودن مربی بسیار سخت است.  

متقیان با اشاره به اینکه موضوع کرونا را باید جدی بگیریم و برخلاف تفکر برخی افراد،این موضوع بسیار جدی است افزود: با رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی از این بحران عبور خواهیم کرد و هرکس در رشته خود به فعالیت می پردازد.

دارنده مدال نقره رقابت‌های پارادو و میدانی جهان ضمن تشکر از کادر درمان بیمارستان ها و پرستان گفت: در این ایام که اکثر مردم در خانه هایشان حضور دارند، بهترین راه برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان شرکت در پویش‌های مردمی است.   

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.