عبدالامیر ناصری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این مدت ۱۲۵ تخلف صنفی از اصناف شادگان ثبت شد که از این تعداد برای ۱۱۸ واحد پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد. 

وی ارزش ریالی تخلف واحدهای صنفی شادگان را ۷۹۵ میلیون ریال بیان کرد و افزود: ۱۰ گشت مشترک تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، اصناف، اماکن نیروی انتظامی و فرمانداری شادگان بازرسی از اصناف را برعهده دارند. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت:پارسال ۲۹ شکایت صنفی به سامانه ۱۲۴، هفت شکایت توسط ستاد خبری و هفت شکایت کتبی توسط شهروندان گزارش شد.

ناصری، در خصوص دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا نیز بیان کرد: از اسفند پارسال با تشکیل سه گروه بازرسی با همراهی اداره‌های صمت، بهداشت، تعزیرات حکومتی، اماکن و فرمانداری نظارت بر بازار آغاز و در ۲ نوبت صبح و عصر بازرسی از اماکن عمومی شادگان انجام شد.

وی گفت: از بازاریان و کسبه تقاضا داریم نسبت به تعطیلی صنف خود مطابق با دستورالعمل ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا اقدام کنند در غیر این صورت روند تعطیلی به صورت مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با تمهیداتی که برای اصناف در شادگان دیده شد وضعیت این شهر نسبت به شهرهای دیگر خوزستان بهتر است و امیدواریم این مهم تا پایان زنجیره کرونا ادامه یابد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان با اشاره به کمبود ماسک و دستکش در این شهرستان گفت: با وجود انتشار گزارش‌های متعدد در مورد برخی کمبودها در حوزه اقلام بهداشتی به ویژه در داروخانه‌های شادگان همچنان این مشکل پابرجاست.

وی افزود: بسیاری از شهروندان همچنان اقلام بهداشتی خود مانند ماسک و دستکش را از مراکز غیرمرتبط خریداری می‌کنند و داروخانه‌های شادگان همچنان با مشکل کمبود این اقلام روبه رو هستند.

ناصری ادامه داد: با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان از هفته آینده دستکش و ماسک مورد نیاز شادگان تامین و برای توزیع در اختیار داروخانه‌های فعال قرار می‌گیرد.

۲ هزار واحد صنفی در شادگان فعالیت می‌کنند.شهرستان شادگان زیرنظر خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان است. 

به گزارش ایرنا موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.