پروانه سهرابی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:با توجه به اینکه اکثر پزشکان متخصص شاغل در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر پروازی هستند و باید به طور مستمر بین شهرهای دیگر کشور تردد داشته باشند لذا بنا به ضرورت ۲ پرواز فرودگاه را حفظ کردیم.

وی افزود:همه مسافران از طریق فرودگاه آبادان در محوطه باند و قبل از ورود به ترمینال غربالگری شده و در صورت مشاهد موارد مشکوک از جمله تب بالا قرنطینه می‌شوند.

سهرابی به استقرار۲ کانکس برای قرنطینه افراد مشکوک به ویروس کرونا در فرودگاه آبادان اشاره کرد و گفت:با استقرار کارشناسان پدافند غیرعامل در فرودگاه برابر دستور شرکت فرودگاه‌های کشور و فرماندار ویژه آبادان اقدام‌ لازم برای کاهش پروازهای این فرودگاه اتخاذ شد.

وی به نصب علایم هشداری اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در فرودگاه آبادان اشاره کرد و افزود:به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ ضمن رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، ضدعفونی سالن انتظار و برج مراقبت به صورت روزانه انجام می شود.

مدیر فرودگاه از همراهان مسافران پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه آبادانی خواست از حضور در فرودگاه اجتناب کنند.
فرودگاه بین‌المللی آبادان جز اولین فرودگاه‌های ایران است که در سال ۱۳۲۰ توسط شرکت ملی نفت ایران و به دلیل وجود پالایشگاه آبادان احداث شد و با رونق گرفتن آبادان و خرمشهر فرودگاه نیز توسعه یافت تا جایی که نخستین پروازهای خارجی از مهرآباد و سپس آبادان در نیمه دوم سال ۱۳۲۸ آغاز شد.

فرودگاه بین المللی آبادان در دیماه ۱۳۹۲ همزمان با چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله جمی امام جمعه آبادان در هشت سال دفاع  مقدس به فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان تغییر نام یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.