مدیر کانون فرهنگی هنری مهر مسجد صاحب الزمان (عج) شهر صفی آباد دزفول در حاشیه توزیع بسته‌های سلامت به خبرنگار ایرنا گفت: این بسته‌ها شامل ماسک، دستکش یکبار مصرف و الکل ضدعفونی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تهیه و بین شهروندان توزیع شدند.

فخرالدین عبدالهی ارزش این بسته‌های بهداشتی را بیش از ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بسته‌های سلامت به همت کانون فرهنگی هنری مهر مسجد صاحب الزمان (عج)، شهرداری و شورای اسلامی شهر صفی آباد و خیران تهیه شدند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در حاشیه آماده سازی این بسته‌های سلامت از این اقدام جهادی ارزشمند قدردانی کرد و گفت: ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان در راستای مقابله با کرونا به خوبی استفاده می‌شوند.

امید بن عباس افزود: ۸۰ درصد از مردم دزفول هشدارهای کرونا را جدی گرفته‌اند که ضمن تشکر از آنها با حدود ۲۰ درصد باقی مانده برخورد قاطع قانونی می‌شود.
وی گفت: نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج در کنترل ورودی شهرهای دزفول از جمله صفی آباد مشارکت خوبی داشتند.

گروه‌های جهادی شهرستان دزفول همزمان با شیوع ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهرستان کردند. 

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا در کشور تا ظهر امروز دوشنبه ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر بوده که تاکنون ۴۵ هزار و ۹۸۳ نفر از این افراد بهبود یافته‌اند و چهار هزار و ۵۸۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.