به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد علیرضا خردمند عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: در پی بیانات مقام معظم رهبری از روز شنبه هر پایگاه مقاومت بسیج در محله خود میان ۱۰ خانوار آسیب‌پذیر بسته‌های کمک معیشتی توزیع می‌کند.

بنا به گفته وی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تاکنون بیش از ۴ هزار بسته کمک معیشتی میان دست‌فروشان و کارگرانی که در این روزها کار آنها تعطیل شده است، توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در ادامه به ضدعفونی کردن معابر توسط نیروی‌های جهادی اشاره کرد و اظهار نظر اخیر یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر را مبنی بر ضدعفونی کردن معابر توسط شهرداری با آب را در روزهای نخست عامل بی‌اعتمادی به این اقدامات دانست.

سرگرد خردمند گفت: اعضای شورای شهر خرمشهر اگر برای مقابله با کرونا خواهان ورود هستند باید ورود صحیح داشته باشند و اگر در سکوت بودند به سکوت خود ادامه دهند تا نیروهای جهادی که به سختی کار می‌کنند بیش از این طعنه نخورند.

وی افزود: اعضای شورای شهر خرمشهر با این رفتار خود مردمی را به بازی گرفته‌اند و ادامه درگیری‌هایشان به جای مرهم برای مردمی که در شرایط سخت هستند و فشار روحی بسیاری را تحمل می‌کند، جو متشنجی ایجاد می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از فرماندار خرمشهر خواست با اعضا شورای شهر برخورد قاطع شود و گفت: از فرماندار به عنوان رئیس شورای تأمین خرمشهر درخواست می‌شود با اعضای شورای شهر که با درگیری‌های بچه‌گانه شهر را متشنج می‌کنند، برخورد قاطع شود.

وی افزود: یاوه‌گوی‌های و رفتارهای بی‌ادبانه این اعضا خوراک رسانه‌های معاند را فراهم کرده است و باید به این رفتارها پاسخ داده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.