حجت الاسلام صادق مرادی روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای عالی مدیریت حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فرماندهی نیروی انتظامی به عنوان مسئول حفظ امنیت کشور، ارتباط مرخصی زندانیان با بروز جرایم توسط زندانیان را تایید نمی‌کند.
وی گفت:البته هر طرح وبرنامه‌ای درصدی از خطا دارد و امکان دارد از مجموع زندانیان زیادی که به علت مخاطرات ناشی از کرونا به مرخصی رفتند تعداد اندکی مرتکب جرمی داشته باشند ولی این موضوع نباید به کل طرح تسری داده نشود.
رییس کل دادگستری خوزستان در ادامه افزود: از مجموع حدود ۸۰هزار نفر زندانی که مرخصی به آنان داده شده ممکن است ۱۰ نفر مرتکب خطا یا جرمی شوند که در مقایسه با مجموع زندانیان که مشمول اعطای مرخصی شده اند عدد بسیارناچیزی است.  
رییس دادگستری خوزستان با بیان اینکه طرح مرخصی زندانیان بر اساس ابلاغ بخشنامه رییس دستگاه قضا و منطبق با مقررات و قوانین جاری کشور صورت گرفته است ، طرح مرخصی زندانیان را موفق ارزیابی کرد.
حجت الاسلام مرادی افزود:در اجرای برنامه مرخصی زندانیان در خوزستان، به نظر نمی رسد تخطی یا تخلفی صورت نگرفته است و همه مراحل طرح منطبق با بخشنامه رییس قوه قضاییه و مقررات و شرایط خاص کشور بوده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا ، تعداد زیادی از زندانیان در خوزستان با قرار قانونی ، مشمول اعطای مرخصی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.