به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز دوشنبه در آیین توزیع این بسته های غذایی و بهداشتی در مناطق محروم استان در محل مجموعه ورزشی جهان آرا اهواز اظهار داشت : باتوجه به نیاز مناطق محروم  به اقلام بهداشتی و غذایی و همچنین شرایط سخت اقتصادی برای برخی از خانواده های نیازمند ، توزیع اقلام بهداشتی و غذایی از هفته های قبل در مناطق محروم آغاز شده و اکنون دومین مرحله از این حرکت جهادی انجام شد.

وی افزود: در مرحله نخست چهار هزار بسته بهداشتی و غذایی در مناطق محروم استان خوزستان توسط نیروهای بسیج و گروه های جهادی توزیع شد و در دومین مرحله نیز سه هزار بسته غذایی و سه هزار بسته بهداشتی در این مناطق در حال توزیع است .

جانشین قرارگاه جهادی شفا در خوزستان ادامه داد: هر بسته غذایی و بهداشتی معادل پنج میلیون ریال ارزش دارد که با حمایت شرکت فولاد خوزستان و خیران استان در این مرحله بین خانواده های نیازمند توزیع می شود و در روزهای آینده نیز قرار است ۲ هزار دست لباس پرستاری در کارگاه های تولیدی استان تولید شود. همچنین تولید دستکش، باند و محلول های ضدعفونی کننده با دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو آغاز شده است و گروه های جهادی با تمام ظرفیت در این زمینه نیز مشغول به فعالیت هستند. 

سرهنگ پاسدار حاجتی گفت: فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در مناطق مختلف استان مسئول توزیع اقلام بهداشتی و غذایی بین خانواده های نیازمند هستند و امید است در این زمینه همچنان بتوانیم با کمک خیران از خانوارهای نیازمند حمایت کنیم .

پیش از این نیز سرهنگ پاسدار دلاور عسگری مسوول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان از تولید روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک در شهرستان‌ها و سه هزار عدد در مرکز استان برای توزیع در بین مردم خبرداده بود.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.