به گزارش ایرنا از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز یکشنبه بیان کرد: در این مدت میزان بارندگی در حسینیه اندیمشک ۴۷.۴، دهدز ۳۱.۷، لالی ۲۲.۵، رامهرمز ۱۹.۳، ایذه ۱۴.۳ ، شوش ۱۴.۲، بندرماهشهر ۱۰.۲، صفی آباد دزفول ۹.۸، مسجدسلیمان ۹.۶، بهبهان ۸.۹،  گتوند ۸.۴، شوشتر ۸.۳، آبادان ۷.۳، آغاجاری ۵.۲، اهواز ۵.۱، امیدیه و هندیجان ۳.۶، شادگان ۲.۸ و بستان ۲.۶ میلیمتر گزارش شد.

وی افزود: همچنین میزان بارندگی ایستگاه‌های باران سنج در شیوند و امام زاده عبداله ایذه ۳۰، سوسن و پیرموسی ۱۵ و قلعه تل ۱۶میلیمتر ثبت شد.

سبزه زاری بیان کرد: تا اواخر وقت روز یکشنبه سامانه بارشی سبب رگبار و رعد وبرق همراه با وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمال و شرقی خوزستان خواهد شد و فردا دوشنبه بارش‌ها در مناطق شمالی و شرقی به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: سامانه بارشی دیگری از اواخر روز سه شنبه سبب رگبار و رعد و برق در بیشتر مناطق خوزستان به ویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات، وزش باد متوسط تا شدید خواهد شد و در این مدت شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری با ۲۹.۲ و دهدز با ۶.۳ به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را در خوزستان داشتند و حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۳.۲ و حداقل ۱۵.۷ درجه سانتیگراد گزارش شد.
اداره کل هواشناسی خوزستان روز چهارشنبه اخطاریه‌ای در خصوص ورود ۲ سامانه بارشی به خوزستان صادر کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.