سرهنگ محسن دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح «پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز» با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۴۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۳ خرده‌فروش مواد مخدر و ۴ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی در طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، تعداد ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز (۲ قبضه سلاح جنگی و ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه ۷۹ فشنگ مربوطه را کشف کردند.

دالوند افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۴۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز خبر داد: در اجرای این طرح ۱۳۶ باب قلیان سرا پلمب و تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ جام قلیان جمع‌آوری و۷۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد ۱۸ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به‌شدت برخورد و اجازه جولان با آنها نخواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.