غلام عباس اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم‌های پرسپولیس بهبهان، کیمیا کاشت کردستان، مهراز قم و هیئت هندبال خراسان رضوی جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور را به دست آوردند، اظهار کرد: فدراسیون هندبال تاکنون در خصوص چگونگی برگزاری این مرحله از مسابقات اعلام نکرده است و ما در بلاتکلیفی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس بهبهان پیشنهاد صعود هر ۴ تیم را به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های ایران به فدراسیون ارائه کرده است، افزود: تاکنون در مورد این پیشنهاد پاسخی از فدراسیون دریافت نکردیم.

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان بیان کرد: در مرحله نهایی در مقابل تیم هیئت هندبال خراسان رضوی قرار خواهیم گرفت و تیم‌های کیمیا کاشت کردستان و مهراز قم برگزارکننده دیگر دیدار مرحله نهایی خواهند بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه تمرینات تیم تا هفته آینده تعطیل خواهد بود، تصریح کرد: پس از مشخص شدن زمان مرحله نهایی، تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در مرحله نهایی آغاز خواهیم.

وی در پایان عنوان کرد: هدف اصلی ما حضور در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های ایران است و تمام تلاش خود را برای کسب این مهم انجام می‌دهیم و انتظار داریم مسئولان ورزش خوزستان از ما حمایت بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نفت امیدیه و هیئت هندبال اهواز دیگر تیم‌های شرکت‌کننده خوزستان در مسابقات دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور بودند که از صعود به مرحله نهایی بازماندند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.