به گزارش ایرنا آیت‌الله عبدالکریم فرحانی روز جمعه در حاشیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد جوادالائمه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : امروز بار دیگر مردم در صحنه یکی از امتحانات الهی قرار گرفته اند و خوزستانی ها نیز همزمان با سراسر کشور از ساعات اولیه این روز با حضور پرشور خود در پای صندوق ها از این امتحان سربلند بیرون آمده اند.

وی افزود: مردم خوزستان در تمامی صحنه های انقلابی همواره پیشتاز بوده و در این روز تاریخی اسوه و الگویی برای سایر استان‌ها خلق کرده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر حضور حماسی مردم خوزستان در آیین تشییع پیکر سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: حضور مردم خوزستان در بیعت با خط مقاومت و رهبری ، به الگویی برای ایران اسلامی تبدیل شد .

وی اظهار داشت: امید است با حضور پرشور و دشمن شکن مردم و رعایت خطوط مد نظر رهبر معظم انقلاب ، نمایندگانی بصیر، عدالت دوست و متنفر از فساد و آشنا به مسئولیت های مهم انتخاب شوند.

آیت الله فرحانی بیان کرد : رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما شور انقلابی و استقرار نظام انقلابی را انجام دادیم اما هنوز با دولت اسلامی فاصله داریم و امید است با انتخاب نمایندگان انقلابی بتوانیم این فاصله را از بین ببریم.

وی ادامه داد: دولت اسلامی یعنی تشکیلات مدیریت انقلابی باید در هر سه قوه مستقر شود تا مطالبات مردم تحقق پیدا کند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان آغاز شد.

۳۱۰ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان هستند.

بر اساس این گزارش، ۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که ۶۶۳ نفر (۷۷ درصد) در هیات‌های اجرایی و ۳۹۲ نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند. 

خوزستان دارای ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.