خداداد غریب پور روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری و یا آغاز هشت پروژه شرکت فولاد خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یکی از دستور کارهای  سازمان ایمیدرو توسعه اکتشافات در بخش معدن است.

وی گفت: اکتشافات اولیه این میزان پهنه در حال اتمام است و تا اردیبهشت آینده به طور کامل اکتشافات این میزان پهنه به پایان خواهد رسید.

غریب پور ادامه داد: پس از اکتشاف موضوع شناسایی پهنه‌های مستعد و سرمایه‌گذاری در معادنی شناسایی شده در دستور کار قرار می گیرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو ( سازمان توسعه، نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) ادامه داد: معادن خوزستان بیشتر آبرفتی و از معادن کوچک مقیاس هستند.

وی درادامه با اشاره به تامین نقدینگی در بخش فولاد خوزستان دامه داد: فولاد خوزستان منابع را از خودش تامین می کند و ترجیح می دهیم که در مجمع صاحبان سهام تامین مالی برای صنایع انجام شود.

غریب پور با اشاره به درخشش شرکت فولادخوزستان در بحث صادرات بیان کرد:تسهیل درصادرات از برنامه های وزارت صمت است  و با توجه به تحریم هایی که بر کشور وارد است باید در کشور موانع از سر راه صادرات برداشته شود؛ امروز در وزارتخانه نشستی برای تسهیل در بخش صادرات تشکیل شده تا شرایط برای تولید کنندگان و صنایع در بخش صادرات آسان تر و بهتر شود.

معاون وزیر صمت روز یکشنبه در سفری یک روزه برای بهره‌برداری و آغاز عملیات هشت پروژه شرکت فولاد خوزستان با اعتبارچهار هزار میلیارد ریال به اهواز سفر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.