به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور یکشنبه در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان آبادان اظهارداشت:این عناصر با استفاده از فضای مجازی میدان مطالبه‌گری را از مسیر خود منحرف و خواسته‌های به حق مردم را نادیده می‌گیرند.

وی با اشاره به نقش بسیج در اعتلا و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: بسیجیان باید با ابزار مناسب در صف اول میدان مطالبه‌گری به حق باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور نیاز فعلی کشور را انتخاب نمایندگان قوی، مومن و انقلابی برای مجلس شورای اسلامی دانست وگفت:بسیجیان ضمن شناسایی افراد مومن و متعهد آنها را به مردم معرفی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این نشست از تشکیل سه کارگروه مدیریت و حکمرانی، فرهنگی و اجتماعی و رسانه و فضای مجاز خبر داد وگفت: بسیجیان با تشکیل هیات‌های اندیشه ورز باید در بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای صحیح نقش بسزایی داشته باشند.

 سرهنگ پاسدار شاپور احمدی با اشاره به رشد علمی کشور در سرفصل‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی افزود: مجمع عالی بسیج به عنوان یک مجلس محلی ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت راهکارهای مناسبی برا برون رفت از مشکلات ارانه می‌دهد.

در این نشست مسوولان کارگروه‌های مجمع عالی بسیج شهرستان آبادان عملکرد خود را بیان کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.