علی بویری روز پنجشنبه در حاشیه آغاز بکار این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان رشد چشمگیری پیدا کرده است و در همین راستا شهرستان هندیجان نیز جایگاه بسیار مناسبی را در استان پیدا کرده است.

وی گفت: انجمن قصه گویی جنوب خوزستان فرصت بسیار مناسبی برای هندیجان است تا به تحقق برنامه‌ریزی‌های فرهنگی تدوین شده کمک کند.

فرماندار هندیجان افزود: فرمانداری برای حمایت از حوزه فرهنگی شهرستان و همچنین انجمن قصه‌گویی جنوب خوزستان، منابع مالی ساخت و طراحی سالن اجتماعات کانون را تامین خواهد کرد.

وی با تاکید بر احیای سنت قصه‌گویی گفت: امروز در عصری از دنیای تکنولوژی قرار داریم که باید سنت قصه‌گویی را برای انتقال به نسل‌های بعدی احیا و حفظ کنیم.

بویری تصریح کرد: لازم است تا این فعالیت فرهنگی را به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ‌ساز در جامعه همواره مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به ضرورت روزآمد شدن قصه‌گویی افزود: برای اینکه قصه بتواند در سطوح مختلف جامعه تاثیرگذار باشد، تکنیک‌های این حوزه فرهنگی باید بروزرسانی شوند که خوشبختانه کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی انجام داده است.

 هندیجان دارای یک مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سه کتابخانه عمومی است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ۵۴ مرکز ثابت، ۶ مرکز سیار و یک کتابخانه پستی دارد که کودکان ۶ تا ۱۷ ساله از فعالیت کتابخوانی، فرهنگی، هنری و ادبی آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.