به گزارش ایرنا هفته هجدهم نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور درحالی برگزار می‌شود که تیم فولاد می توانند با امتیاز گرفتن از حریفش عملکرد درخشان خود در این فصل را تکمیل کرده و دل هوادارانشان را شاد کنند اگرچه بازی بسیار سختی در پیش دارد.

در هفته هفدهم این رقابت‌ها تیم‌ فولاد باید به مصاف استقلال می رفت که به دلیل حضور آبی ها در جام باشگاه های آسیا این دیدار به زمان دیگری موکول شد. 

تیم فولادخوزستان پس از پشت سرگذاشتن تمرینات خود در اهواز، فردا در اولین دیدار خود پس از تعطیلات به مصاف سپاهان می‌رود.

آیاندا پاتوسی، سینا زامهران، فرشاد احمدزاده و محمدزبیر نیک‌نفس چهار خرید جدید قرمزهای اهوازی هستند که در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند در میدان حاضر شوند.

تیم فولاد خوزستان در این فصل تاکنون نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و برای اینکه بتواند جایگاه خود را در نیمه بالایی جدول حفظ کند باید از این دیدار امتیاز بگیرد. هر ۲ تیم سپاهان و فولاد از مربیان با دانشی بهره می برند و تقابل ۲ مربی در نوع خود دیدنی است.

شاگردان جواد نکونام تاکنون ۲۴ امتیاز کسب کرده و اکنون در رده هشتم جدول قرار دارند. فولادی‌ها در هفته شانزدهم برابر نفت آبادان بازی خوبی ارائه دادند اما در نهایت تنها یک امتیاز بازی را کسب کردند.

تیم فولاد در دیدار این هفته اگرچه بیرون از خانه مقابل تیم پرمهره و مدعی سپاهان صف آرایی می کنند اما به دنبال کسب هفتمین برد خود در رقابت ها هستند تا در صف تیم های بالانشین جدول قرار گیرند. 

یکی از مهم ترین نقاط قوت تیم جواد نکونام در این فصل، خط دفاعی این تیم است و بی‌شک بازیکنان تدافعی این تیم نقش زیادی در ثبت این آمار داشته اند همچنین دروازه بان باتجربه فولاد عملکرد خوبی در این فصل لیگ برتر به جا گذاشته و در حال رقابت با دیگر گلرهای مطرح لیگ است. 

بازی این ۲ تیم، جذابیت خاص خود را دارد و هواداران هر ۲ تیم خواستار ارائه یک فوتبال هجومی و تاکتیکی از بازیکنان هستند. خط دفاع فولاد نقطه قوت این تیم است و در سوی مقابل وجود بازیکن گلزنی همچون کیروش استنلی نقطه قوت سپاهانی در امر گلزنی به شمار می‌رود حال باید دید جنگ بین نکونام و قلعه نویی به سود کدام یک تمام می شود.

تیم متحول شده فولاد در این فصل نشان داد که بدون داشتن بازیکن سرشناس و مطرح نیز می توان نتایجی دور از انتظار کسب کند. پیروزی برابر سپاهان آن هم در اصفهان می‌تواند سکوی پرتابی برای نکونام باشد تا محبوبیت بیشتری در بین هواداران کسب کند و یک قدم به کسب سهمیه آسیایی نزدیک تر شود.

اما تیم های امیر قلعه نویی همیشه باصلابت و جنگنده بازی می کنند و برد مقابل آنها کار دشواری است. سپاهان که اکنون با ۳۲ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد با این پیروزی می تواند خود را به یک قدمی پرسپولیس صدرنشین برساند.

شاگردان جواد نکونام امیدوار هستند تا عملکرد درخشانی در این دیدار داشته باشند و دست‌ پر از اصفهان بازگردند. از بین بازیکنان تیم فولاد، شهاب گردان، موسی کولیبالی و شیمبا سه بازیکن فولاد هستند که سابقه حضور در تیم سپاهان را دارند و انگیزه فراوانی در این دیدار خواهند داشت.

حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا در ادوار گذشته لیگ هر کدام ۲ بار با پیراهن فولاد به سپاهان گل زده اند همچنین در سوی مقابل کیرش استنلی تاکنون ۲ بار دروازه فولاد را باز کرده است و از این حیث گلزن ترین بازیکنان می باشند.

دیدار تیم های سپاهان و فولاد از ساعت ۱۷ روز یازدهم بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.