محمد حری پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که شهر اهواز اولویت‌های ترافیکی دیگری پیش از اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز دارد اظهارداشت: موضوعات مربوط به ساماندهی حمل و نقل در کلانشهر اهواز نیاز به مصوبه شورای ترافیک استان دارد که در این رابطه شهرداری اهواز با وجود تاکید استاندار درخواستی را به این شورا جهت بررسی پروژه ارائه نکرده است.

وی با بیان اینکه از نظر مجموعه فنی استان، اولویت‌های ترافیکی دیگری در کلانشهر اهواز وجود دارد که شهرداری باید به آنها توجه کند، گفت: توصیه می‌شود عملیات اجرایی این پروژه از سوی شهرداری اهواز به بعد از اخذ مجوزهای قانونی موکول شود.

حری با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه در طرح جامع این کلانشهر مصوب سال ۱۳۸۶ وجود دارد، گفت: در همین راستا لازم است توجیه فنی، اقتصادی، اجتماعی و پیوست مطالعات ترافیکی این پروژه در شورای ترافیک استان مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیرکل دفترفنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان تصریح کرد: در صورت طرح این پروژه در شورای ترافیک؛ اعضای شورا در رابطه با اینکه این پروژه جزء اولویت‌های ترافیکی شهر اهواز است، تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود آغاز عملیات اجرایی این پروژه اما تاکنون هیچ درخواست رسمی برای بررسی طرح در شورای ترافیک و کمیته‌های کارشناسی آن مورد از سوی شهرداری اهواز به استانداری خوزستان ارائه نشده است.

بر اساس این گزارش، عملیات اجرایی پروژه تقاطع بزرگ غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز ۱۲ دی ماه امسال از سوی شهرداری اهواز آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.