به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان ، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان این سامانه بارشی همراه با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد متوسط و گاهی تند باد لحظه ای، بارش برف در ارتفاعات، ریزش تگرگ در مناطق مستعد خواهد بود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مناطق شمال شرق استان همچون اندیکا، قلعه خواجه،... و مناطق شرق استان همچون ایذه، دهدز، باغملک و صیدون و مناطقی از جنوب متاثر ازاین سامانه خواهند بود.

همچنین در این اخطاریه آمده است که در مناطق متاثر از این سامانه بارشی خطر آبگرفتگی، سیل آبی شدن مسیل ها، برخورد صاعقه، شکستن درخت ها و لغزندگی جاده وجود دارد وتوصیه می شود از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها یا مسیل ها و سفرهای غیر ضروری خودداری شود.

اداره کل مدیریت بحران خوزستان از تمامی دستگاه ها و نهادهای امدادی و فرمانداری ها درخواست دارد که در این روزهای ذکر شده در آمادگی کامل باشند.

بر اساس گزارش ایرنا بر اثر بارش شدید باران در تاریخ ۲۵ آذر ماه امسال بسیار از مناطق خوزستان و اهواز دچار آبگرفتگی شدند  و جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی به ساکنان مناطق آبگرفته پنج اردوگاه اسکان اضطراری در اهواز، آبادان و کارون راه اندازی کرد، در این جریان به بیش از چهار هزار خانوار در خوزستان امدادرسانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.