به گزارش ایرنا سید نوراله حسن زاده روز سهشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت بیان کرد: پارسال در ستاد تنظیم بازار خوزستان مصوب شده بود که شهرداری اهواز هفت میدان میوه و تره بار روز در اهواز ایجاد کند که متاسفانه هنوز این مصوبه را اجرا نکرده است.

وی گفت: ایجاد مانیتورهای قیمت گذاری در میدان میوه و تره بار و کشف قیمت میوه و تره بار بر اساس عرضه و تقاضا و میزان واردات بر عهده  سازمان میادین شهرداری گذاشته شد که متاسفانه شهرداری اهواز به این مصوبه ستاد تنظیم بازار نیز عمل نکرده است.

حسن زاده بیان کرد: این کم کاری ها و اهمیت ندادن به ستاد تنظیم بازار خوزستان و مصوبات آن به استاندار اعلام خواهد شد.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان نیز بیان کرد: برای قیمت‌گذاری میوه و تره‌بار کمیته ای متشکل از سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، سازمان جهاد کشاورزی استان، فرمانداری و شهرداری اهواز تشکیل شده است.

عبدالرحمان ناصریان ادامه داد: سازمان میادین شهرداری اهواز وظیفه کشف قیمت میوه و تره بار را بر عهده دارد که متاسفانه به این وظیفه خود عمل نمی کند تا قیمت کارشناسی برای میوه و تره بار تعیین شود.

وی گفت: یک شرکت برای واردات کولر به خوزستان اعلام آمادگی کرد اما برای شروع به کار به برخی مجوزها نیازداشت که با همکاری سازمان صمت خوزستان این مجوزها دریافت شد.

وی افزود: منطقه آزاد اروند به نداشتن سابقه واردات این شرکت ایراد وارد کرده و با شرط مصوبه ستاد تنظیم بازار خوزستان به ارایه مجوز فعالیت این شرکت موافقت خواهد کرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان نیز بیان کرد: برای قیمت گذاری میوه و تره بار در ابتدا باید کشف قیمت بر اساس عرضه و تقاضا انجام شود که این وظیفه بر عهده سازمان میادین شهرداری است که این کار صورت نگرفته است.

بهرام جباری بیان کرد: قیمت گذاری میوه و تره بار در میدان بسیار حساس است و باید با کارشناسی انجام شود .

وی درادامه با اشاره به افزایش قیمت گازسوز کردن خودروها پس از اصلاح قیمت بنزین در آبان امسال گفت: گاز سوزکردن خودروها توسط واسطه ها انجام می شود و همین موضوع باعث افزایش قیمت در این بخش شده است.

وی افزود: ۶ نمایندگی گاز سوز کردن خودرو در خوزستان وجود دارد و بیش از یکصد مرکز غیرمجاز در این بخش فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.