به گزارش ایرنا حدود ۱۲ هزار تماشاگر این دیدار را در ورزشگاه تختی آبادان از نزدیک مشاهده کردند.برخی از طرفداران آبادانی با در دست داشتن پرچم برزیل، به حمایت از تیم شهرداری ماهشهر پرداختند.

۵۰ درصد ورزشگاه تختی آبادان در اختیار تماشاگران پرسپولیسی قرار گرفت.پرچم های زرد رنگ بین تماشاگران ماهشهری و آبادانی توزیع شد.

پرچم‌های پرسپولیس مقابل درهای ورودی ورزشگاه تختی آبادان به فروش رفت.بازار فروش فلافل مقابل درهای ورودی ورزشگاه تختی آبادان امروز داغ بود.

تماشاگران آبادانی از ۲ ساعت پیش از شروع بازی با حضور در ورزشگاه تختی این شهر یکصدا به نفع تیم شهرداری ماهشهر شعار دادند.

تماشاگران ماهشهری توسط ۱۰ دستگاه اتوبوس برای حمایت از تیم شهرداری ماهشهر به آبادان منتقل شدند.

کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس تهران برای نخستین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس تهران توسط تماشاگران مورد شعارهای انتقادی قرار گرفت.

علاوه بر غیبت علیرضا بیرانوند در فهرست بازی امروز پرسپولیس، تغییرات قابل توجهی در ترکیب این تیم رخ داده و امیرحسین بیات، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی و مهدی عبدی روی نیمکت سرخ پوشان حضور داشتند.

در حالی این دیدار آغاز شد که حدود سه هزار تماشاگر پشت درهای بسته ورزشگاه باقی ماندند.

در بین ۲ نیمه این دیدار از عباس هاشمپور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور توسط موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان تقدیر شد.

در دقایق ابتدایی بازی شهرداری توانست به محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کند اما بازیکن این تیم داخل محوطه جریمه سرخپوشان متوقف شد و داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم شهرداری ماهشهر که در نیمه اول با پیراهن زرد پررنگ وارد بازی شد در نیمه دوم لباس های ورزشی خود را عوض کرد و با رنگ زرد کم رنگ تر به میدان آمد.

در دقیقه ۶۷ این دیدار بازیکن شهرداری ماهشهر درون محوطه ۱۸ قدم پرسپولیس متوقف شد ولی داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت تا صدای اعتراض تماشاگران بلند شود.

تماشاگران هوادار شهرداری ماهشهر تا پایان این دیدار علیه داور این دیدار شعار سر دادند.

بنیادی‌فر داور بازی در دقیقه ۸۸ به دلیل پرتاب سنگ و بطری آب به زمین که یکی از آنها به فرزاد بهرامی، کمک داور دوم برخورد کرد، بازی را متوقف کرد و به همراه کمک‌های خود به رختکن رفت.

سر فرزاد بهرامی کمک داور دوم این دیدار بر اثر برخورد بطری آب شکست و پس از آغاز مجدد بازی این داور جای خود را به روح الله شریفی کمک داور چهارم داد.

بازی پس از هشت دقیقه با سوت داور آغاز شد.برخی تماشاگران ۲ تیم در پایان این دیدار با یکدیگر درگیر فیزیکی پیدا کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.