دومین رویداد مد و لباس ریحانه، چهارشنبه شب در اهواز با حضور تعدادی از بانوان کارآفرین و فعالان عرصه مد و لباس و طراحان آغاز به کار کرد. این برنامه تا جمعه شب ادامه دارد.

مجری دومین رویداد (ایونت) مد و لباس ریحانه شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا هدف از برگزاری آن را معرفی برندهای تولید لباس زنانه و تولیدکنندگان زن خوزستانی عنوان کرد.

عاطفه بروایه افزود: اهداف ایونت با نمایشگاه متفاوت است و در ایونت ها هدف عمده برندسازی و معرفی توانایی و هنر طراحان است.

مدیر سمن ریحانه اضافه کرد: در این برنامه ۲۰ نفر از طراحان زن تولیدات خود را عرضه کردند که ۲ نفر از آنها از شیراز و یک نفر از اصفهان و مابقی برندهای زنان خوزستانی است.

بروایه خاطرنشان کرد: در این برنامه تولیدات زنان اعم از مانتو، شومیز، شال، روسری، کیف و کفش و زیورآلات به نمایش درمی‌آید.

وی گفت: از میان شرکت کنندگان در این رویداد، تنها سه نفر دارای محل کسب و یا کارگاه هستند و مابقی در خانه کار می‌کنند و توانایی راه اندازی محل کسب را ندارند، بنابراین یکی از اهداف این برنامه حمایت از زنان طراح خوزستانی و معرفی آنها به جامعه و کمک به بازاریابی برای تولیدات آنهاست.

بروایه افزود: تولیدکنندگان و طراحان در ایونت با مشتریان خود روبه رو می‌شوند که فرصتی برای شنیدن نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها و بازاریابی فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: موسسه ریحانه هر سال یک هدف را انتخاب و بر روی آن تمرکز می کند، امسال مقرر شد که معرفی زنان کارآفرین و تولیدکننده در اولویت قرار گیرد تا نگاه و توجه به طراحان لباس زن تغییر کند، زیرا این حوزه هنوز جایگاه خود را در استان به دست نیاورده است و بسیاری از افراد از وجود طراحان برجسته در خوزستان بی‌اطلاع هستند و سفارش‌های خود را به سایر استان ها می‌دهند.

ایونت مد و لباس ریحانه از چهارشنبه تا جمعه به نشانی کیانپارس، خیابان ۱۵، نبش ایدون برپا است. علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۱ تا ۲۳ برای بازدید از برندها و تولیدات عرضه شده در این برنامه مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.