علی خسروی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از ساختمان بیمه سلامت دزفول در جمع خبرنگاران این شهرستان افزود: پارسال افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان استان خوزستان هزینه شد.

وی اظهار داشت: پرداختی ها در وضعیت اقتصادی کنونی به روز هستند البته شاهد رضایتمندی ۱۰۰ درصدی بیمه شدگان نیستیم که باید با ارائه تمهیدات لازم میزان رضایت مردم را بالاتر ببریم.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: بیماری ها از واگیردار به غیرواگیر تغییر کرده و شیوع بیماری هایی چون سرطان افزایش یافته است لذا باید با کمک رسانه ها تغییراتی در شیوه زندگی مردم ایجاد شود.
وی با بیان اینکه امکانات موجود در دزفول متناسب با جمعیت این شهرستان است، افزود: بیشترین بیماران سرباری دیگر استانها به شهرستان دزفول از استان های لرستان، ایلام و یاسوج هستند.

خسروی اظهار داشت: ۹۱۶ نفر از استان های دیگر در ۶ ماه نخست امسال در دزفول درمان شدند که بابت بیمه درمانی این بیماران حدود ۱۷ میلیارد ریال هزینه شد. 
وی درخصوص حذف دفترچه های بیمه سلامت نیز گفت: حذف این دفترچه ها از اسفندماه پارسال به صورت پایلوت در حمیدیه آغاز شد و تاکنون در هشت شهرستان اجرا شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان افزود: ۳۰ میلیارد ریال از سرانه بیمه سلامت بابت سرباری بیماران سایر استان ها در بیمارستان گلستان اهواز هزینه شده و افزون بر یکهزار و ۵۰۰ سند در این خصوص تشکیل شده است. 
وی بیان کرد: کارشناسان بیمه سلامت به علت انبوه کاری، ۲ ماه بیشتر از سایر کارشناسان استان های دیگر کار می کنند درحالیکه کادر پزشکی متناسب با جمعیت استان خوزستان بوده و سرباری در این خصوص نادیده گرفته شده است.
خسروی افزود: بیمه سلامت از مهرماه هیچ سند کاغذی پذیرش نمی کند و تمام فعالیت ها به صورت الکترونیک انجام می شوند که هم در اقتصاد درمانی ‌و هم برای بیماران به صرفه تر است.

ساختمان بیمه سلامت دزفول روز چهارشنبه با حضور مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در کوی آزادگان این شهر بهره برداری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.