به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد امام درخطبه های این هفته نمازجمعه شوش افزود: رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس ثابت کرد که توکل به خدا و رهبری حکیمانه ولایت فقیه، رمز پیروزی مقابل دشمنان است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با خلق حماسه های بی نظیر در برابر دشمن بعثی مقاومت و ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

امام جمعه شوش بیان کرد:در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با تاسی به فرهنگ عاشورا در دفاع از کیان اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.

وی بر لزوم حفظ ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به ویژه بین قشر جوان ترویج و نهادینه شود.

امام جمعه شوش همچنین با اشاره به سخنرانی رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد افزود: در شرایط فعلی، هرگونه مذاکره با آمریکا تصور غلط است.

وی بیان کرد: سخنرانی رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل، تبلور عزت ایرانی و اسلامی بود و این مدیریت رهبر معظم انقلاب است که حتی جریان را به گونه ای هدایت کرده‌اند که این عزت در مجمع عمومی سازمان ملل از زبان رییس جمهوری کشور بیان شود.

پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شوش، سرگرد علیرضا ایمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش گزارشی از عملکرد وهفته دفاع مقدس ارایه داد.

بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شوش به مناسبت هفته دفاع مقدس، به صورت منسجم در نماز جمعه این هفته این شهرستان شرکت کردند.

۷۲۸۰ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.