به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار  احمد خادم سیدالشهدا روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان در گیت بوستان اهواز اظهار داشت: اکنون به برکت خون شهدا روز به روز بر اقتدار این میهن اسلامی افزوده می‌شود و دشمنان در اجرای توطئه های خود ناکام می‌مانند.

وی افزود: ایران اسلامی تاکنون پیروزی‌های چشمگیری در حوزه بین الملل داشته و ساقط کردن پهپاد آمریکایی و همچنین توقیف کشتی های انگلیسی از مهمترین اقدامات نظامی ایران در سال های اخیر بوده که شاید هیچ کشوری در جهان و در طول تاریخ نتوانسته این گونه آمریکا و انگلیس را به زانو دراورد .

فرمانده قرارگاه جنوب غرب گفت: همچنین انصارالله یمن به تازگی با حمله به تأسیسات پتروشیمی عربستان، کاهش ۵۰ درصدی فروش نفت رژیم سعودی را رقم زد که شاید بزرگترین پیروزی نیروهای مقاومت یمن مقابل سعودی ها بود.

وی تصریح کرد : درخواست صدر اعظم آلمان برای ملاقات با رئیس جمهوری ایران چیزی غیر از برکت خون شهدا و اقتدار ایران در منطقه نیست و امید است که این روحیه انقلابی را بتوانیم همچنان داشته باشیم.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا گفت: خوزستان ۲۳ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۷۹ شهید در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق تقدیم اسلام کرد و شاید اگر ۱۵ تیپ و لشکر را در عراق و سوریه برای مبارزه با داعش مستقر نمی کردیم ، اکنون این امنیت پایدار و آرامش در منطقه نبودیم.

وی افزود: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای داشت و در بحران های اخیر به ویژه سیلاب، نشان دادند که همان روحیه انقلابی را دارند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: اتحاد، همبستگی و هماهنگی بین مردم و مسئولان  در طی ۴۰ سال گذشته در موضوع سیلاب اخیر بی سابقه بود که جا دارد از استاندار سختکوش خوزستان و سایر مسئولان  تلاشگر و مردم غیرتمند خوزستان برای خلق این حماسه بزرگ تقدیر کنیم .

وی بیان کرد : در حال حاضر  نیروهای مسلح در مرزهای  خوزستان با تمام ظرفیت مستقر هستند و امنیت پایداری را در منطقه ایجاد کرده اند.

۹۵۹۴/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.