مصطفی طحان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه ساحلی بقیه اله اعظم واقع در پارک ساحلی علی کله از مردادماه امسال تاکنون ۲۱۰ نفر را به صورت سرپایی درمان و ۲۲ نفر را برای درمان تکمیلی به بیمارستان منتقل کرده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر دزفول اضافه کرد: این پایگاه ساحلی در سیلاب امسال دچار خسارت هایی شده بود که پس از تعمیرات و بازگشایی، ارائه خدمات به گردشگران را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات ساحلی هلال احمر دزفول در تمام طول سال فعال است، گفت: روزانه چهار نفر از نجاتگران هلال احمر در این پایگاه حضور دارند و در صورت بروز حادثه برای گردشگران نسبت به درمان سرپایی و یا انتقال آنها به بیمارستان اقدام می کنند.

طحان افزود: اعضای جمعیت هلال احمر دزفول در سه واحد جوانان، داوطلبان و امداد و همچنین در کانون های دانشجویی، روستایی، طلاب و خانه های هلال در مناطق مختلف شهر دزفول فعالیت دارند و علاقه مندان برای عضویت در این جمعیت می توانند به سامانه members.rsc.ir مراجعه کنند.

جمعیت هلال احمر دزفول در سه واحد حدود۵۰۰  عضو فعال دارد.

گرمای تابستان گردشگران زیادی را برای شنا در رودخانه دز به سوی بوستان ها و تفرجگاه های ساحلی می کشاند که به علت ناآشنایی به محیط و فن شنا افراد زیادی دچار حادثه می شوند.  

۷۲۷۸/۳۰۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.