به گزارش ایرنا هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان روز شنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی هفته تیم‌های ملی حفاری و ستارگان دشت ورامین به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی حفاری که یک بازی نسبت به سایر رقبا کمتر انجام داده است با برد در این هفته شانس آن را دارد که خود را به پله های بالای جدول نزدیک کند.

تیم ملی حفاری در شرایطی به مصاف ستارگان ورامین می رود که فصل گذشته در عین شایستگی عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد، این موضوع باعث می شود انگیزه بازیکنان حفاری به مراتب بیشتر شود چرا که نمی خواهند در خانه آن هم در مقابل هوادارانشان به راحتی امتیاز از دست دهند.

در سوی مقابل تیم ستارگان اگرچه از بازیکنان کم نام و نشانی بهره می برد اما بی شک برای کسب امتیار وارد میدان می شود تا با شکست ملی حفاری برای دیگر تیم ها خط و نشان بکشد.

با برنامه ریزی های انجام شده تیم ستارگان ورامین جایگزین هیات فوتبال تهران شد و اولین فصل حضورش را در رقابت ها تجربه می کند اما این موضوع دلیل نمی شود که آن ها تیم دست و پا بسته ای باشند. تمرینهای تیم ملی حفاری به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، آماده برگزاری مسابقه هستند.

تیم ملی حفاری در این فصل از مینا بارانی سرمربی جدید خود بهره می برد همچنین در ابتدای فصل چند بازیکن بومی اختیار کرده است.

تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان که از بازیکنان بومی بهره می برد در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و تنها با یک برد در رده یازدهم رده بندی قرار دارد.

طلایی پوشان آبادانی هفته گدشته در خانه شکست سنگینی مقابل تیم قدرتمند سایپا متحمل شدند که ناراحتی هواداران  این تیم را به همراه داشت.

شاگردان خدیجه پوربهبهانی برای رهایی از انتهای جدول و راضی نگه داشتن هوادارانشان نیاز به هر سه امتیاز بازی دارند البته تیم دختران کویر کرمان نیز شرایطی نظیر نفتی ها داشته و در مقابل هوادارانشان به دنبال برد در این دیدار هستند.

نفت آبادان فصل گذشته عنوان پنجم رقابت های رده بندی را به خود اختصاص داد و در صورت پیروزی در این دیدار می تواند چند پله در جدول صعود کند.

برنامه کامل هفته پنجم به شرح زیر است:

روز شنبه ۲۳ شهریور

دریژنو فرخ شهر – نامی نو اصفهان

رهیاب گستر تهران – شهروند ساری

مس رفسنجان – هیات فوتبال خراسان رضوی

پویندگان فجر شیراز – پارس آرا شیراز

دختران کویر مس کرمان – پالایش نفت آبادان

۹۸۷۹/ ۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.