منصور میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه در بخش پایه ضعیف هستیم اولویت اصلی ما در تنیس روی میز استان، اصلاح زیرساخت ها بوده و بنا داریم در رده سنی پایه ها کار کنیم اگرچه چندین سال طول می کشد که به نتیجه برسیم.

وی با اشاره به اینکه ما بعد از افشین نوروزی که سال ها در تیم ملی حضور دارد نفرات جایگزین نداریم گفت: باید در طول این سال ها بازیکنانی در حد نوروزی ساخته می شد که متاسفانه به این موضوع  توجه نشده است.

میرزایی در ادامه به فعالیت هیات های شهرستانی اشاره کرد و گفت: تمام شهرستان های ما به غیر از آبادان و اهواز به طور اسمی فعال هستند البته در روزهای اخیر شهرستان ماهشهر هم فعال شده است. در سال های اخیر تنیس روی میز ماهشهر تنها یک تیم در لیگ برتر داشت و هیات آن فعال نبود که تصمیم گرفتیم رییس هیات این شهرستان را تغییر دهیم. در حال حاضر هیات های ماهشهر، رامهرمز، امیدیه و شادگان فعال شدند و بنا داریم دیگر هیات های شهرستانی را فعال کنیم.

وی با بیان اینکه تیم پتروشیمی بندر امام همواره از بازیکنان غیربومی استفاده می کند گفت: آن ها تمام بازیکنان برتر ایران را جذب می کنند و کمتر از بازیکنان استان استفاده می شود که طی جلسه ای با مسئولان باشگاه قرار شد بازیکنان ذخیره خود را از بچه های استان استفاده کنند.

خوزستان میزبان مسابقات مناطق کشور شد

رییس هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: در بحث اسپانسر مشکل داریم اما به شکل مقطعی در حد توان از ارگان های استان کمک می گیریم ولی در کل نگاه ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان به تنیس روی میز خوب نیست و نمی توان روی اسپانسر حساب باز کرد.

وی افزود: مسابقات مناطق کشوری از روز جمعه ۱۵ شهریورماه با حضور استان های لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان به میزبانی ماهشهر برگزار می شود که قهرمان مسابقات به لیگ دسته یک کشور صعود می کند. این رقابت ها به صورت باشگاهی است و ممکن است از هر استان چند تیم در مسابقات حضور دارند.

میرزایی به سفر رییس فدراسیون به خوزستان اشاره کرد و گفت: آقای قارداشی روز جمعه به خوزستان سفر می کند تا در افتتاحیه مسابقات کشوری حضور داشته باشد همچنین در ادامه به شهرستان های امیدیه، رامهرمز، بهبهان، شوش، دزفول و شوشتر سفر می کند تا از نزدیک نظاره گر وضعیت و مشکلات این رشته در شهرستان ها باشد.

به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی کشور هستیم

وی در خصوص گرفتن میزبانی مسابقات کشوری گفت: با هماهنگی فدراسیون، بنا داریم میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را بر عهده بگیریم البته برای این کار نیاز به حمایت مسئولان استان داریم.

رییس هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این که گرفتن میزبانی های متعدد به رشد تنیس روی میز استان کمک می کند گفت: در دی ماه امسال تور تنیس روی میز کشور با حضور برترین های ایران در شهرستان ماهشهر برگزار می شود.

حضور بانوی خوزستانی در رقابت ‌‎‌های قهرمانی آسیا

وی افزود: رقابت‌های قهرمانی تنیس‌روی‌میز نوجوانان و جوانان آسیا از ۱۱ تا ۱۸ شهریورماه به میزبانی مغولستان برگزار خواهد شد که فرخنده سلیمانی، داور خوزستانی در این رویداد به قضاوت می پردازد. این رقابت ها در ۲ بخش دختران و پسران برگزار می‌شود که ۱۲ تنیسور ایرانی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.