به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از باشگاه استقلال خوزستان، ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم با حمایت شرکت گروه ملی در ابتدای مسابقات لیگ پرداخت شد که این موضوع باعث انگیزه بیشتر در بین بازیکنان خواهد شد. 

تیم استقلال خوزستان فصل ۹۵_۹۴ قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را به خود اختصاص داد اما در طول سه سال گذشته این تیم با عملکرد ضعیف خود به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرد.

نماینده فوتبال خوزستان در فصل های ۹۶_۹۵ و ۹۷_۹۶ لیگ برتر به ترتیب در رتبه‌های هفتم و دوازدهم قرار گرفت و رفته رفته زنگ خطر سقوط به لیگ پایین‌تر برای آبی‌های خوزستان به صدا درآمد تا اینکه در فصل گذشته به دلیل پرداخت نشدن بدهی بازیکن سابق خود، با جریمه ۶ امتیاز منفی از سوی فیفا روبه رو شد و در ادامه با کسب ۱۲ امتیاز در مکان شانزدهم رده‌بندی قرار گرفت.

چهار فصل پیش عبداله ویسی با چند بازیکن جوان و گمنام دست به اقدامی بزرگ زد و با قهرمانی در لیگ برتر معادلات فوتبال ایران را برهم زد؛ حال نوبت به مجید باقری نیا و تیم جوانش رسیده تا بار دیگر فوتبال ناب خوزستان را در استادیوم‌های ایران به نمایش بگذارند و راه صعود این تیم را به لیگ برتر هموار کند.

آبی های خوزستان که نیمی از بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کردند، ۲ اردوی پیش فصل در شهرکرد و تهران برگزار کردند و با آمادگی کامل به مصاف تیم بادرانی می‌روند که فصل گذشته با ۴۳ امتیاز عنوان هفتم لیگ یک را به خود اختصاص داد.

تیم استقلال خوزستان فصل گذشته پس از کسب نتایجی ضعیف در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند و راهی لیگ یک شد.

۹۸۷۹  / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.