کلنگ فاز اول پست برق 132.33 کیلوولت سرچشمه و ورود و خروج خط 132 کیلوولت مارون اصلی - رامهرمز یک در این پست، با اعتبار 159 میلیارد ریال در رامهرمز به زمین زده شد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در آیین کلنگ زنی این پست اظهار کرد: ظرفیت فاز اول پست سرچشمه ۳۰ مگاولت آمپر و یک کیلومتر خط ارتباطی برای آن نیز در نظر گرفته شده است و با اجرای طرح دائم این پروژه 100 مگاولت آمپر ظرفیت به طرح افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۹ میلیارد ریال ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه است، افزود: تمام منابع این پروژه تامین و تحهیزات مورد نیاز خریداری شده و تا ۶ ماه آینده این پست و خط افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: ظرفیت سه ایستگاه فوق توزیع رامهرمز ۱۹۰ مگاولت آمپر است که ۸۱ درصد از این پست‌ها بارگیری می‌شود و با افتتاح پست سرچشمه این بارگیری به ۷۰ درصد می‌رسد و نرمال خواهد شد.

دشت بزرگ با بیان اینکه ۶ پروژه جامع برای توسعه شبکه برق در شهرستان رامهرمز مطالعه و تعریف شده است، عنوان کرد: ۴ پست ۱۳۲ کیلوولت، یک پست ۴۰۰ کیلوولت و یک مرکز دیسپاچینگ برای این شهرستان با ارزش سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تا سال ۱۴۰۵ تعریف شده و با تامین منابع مالی به سرانجام خواهند رسید.

وی با تشکر از همراهی مردم و مسئولین رامهرمز در بحث تملک زمین، گفت: همکاری بسیار خوبی با این شرکت انجام شده و هیچ گونه معارضی در تملک زمین وجود نداشت. این امر باعث شد تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود و طرح‌ها زودتر به بهره‌برداری برسند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.