فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از 140 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، ماموران انتظامی بخش "زیدون" و ماموران ایست و بازرسی "خیرآباد" شهرستان بهبهان با اقدامات فنی از انتقال 2 محموله مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در این راستا ماموران انتظامی بخش "زیدون" شهرستان بهبهان با همکاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا با اقدامات تخصصی و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، مسیر تردد یک دستگاه تریلر حامل برنج که در لابه لای آن مواد مخدر جاسازی شده بود، را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از تریلر 100 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف و در همین راستا یک قاچاقچی دستگیر شد.

وی افزود: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه ایست و بازرسی"خیرآباد" شهرستان بهبهان با اقدامات تخصصی و ایجاد تور ایست و بازرسی موقت یک دستگاه خودروی نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند، که در بازرسی از آن مقدار 40 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر بار هندوانه جاساز شده بود، کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع این طرح 140 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.