استاندار خوزستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا از طریق توافق با بخش خصوصی که موزه هنرهای معاصر را در اختیار دارد این امکان زیرساختی به جامعه هنری خوزستان بازگردد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، شامگاه چهارشنبه 9 مردادماه اعضای انجمن هنرهای تجسمی خوزستان با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

در جریان این نشست که با حضور مشاور فرهنگی استاندار خوزستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اعضای انجمن هنرهای تجسمی خوزستان به بیان خواسته ها و طرح مشکلات خود پرداختند.

در ادامه استاندار خوزستان گفت: در وهله اول شما هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی بایست خود را به جامعه عرضه و معرفی کنید.

وی افزود: برای برگزاری همایش ها خود شما بایست پیشتاز باشید و برنامه ریزی کنید و ما هم در آن صورت از اجرای چنین همایش هایی با کمک دستگاه های اجرایی حمایت می کنیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: اگر شما هنرمندان نبض کار را بر عهده بگیرید و برنامه های مدون داشته باشید جامعه را به سمت خود می کشانید.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در خصوص موضوع کمک 200 میلیون تومانی به این انجمن مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری لازم را داشته باشد تا این اعتبار تخصیص یابد.

وی در خصوص مساله مشکل مربوط به موزه هنرهای معاصر، اظهار داشت: این مشکل در زمان های گذشته رخ داده است و استاندار وقت استان احتمالا در این زمینه که چرا در آن زمان روند کار به این صورت شد اطلاع و توضیحات کاملی داشته باشد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: به هر حال با توجه به اهمیت موضوع برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا از طریق توافق با بخش خصوصی که این موزه را در اختیار دارد این امکان زیرساختی به جامعه هنری خوزستان بازگردد.

شریعتی یادآور شد: هر چه در توسعه منابع انسانی هزینه کنیم کم است و بسیاری از مشکلات ما ناشی از کم توجهی به این بخش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.