معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز جزئیات پروژه‌های جدید عمرانی که با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در شهر اهواز احداث خواهند شد را تشریح کرد. 
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، محمد صفری در هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (8 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا برای احداث سه پروژه عمرانی با شهرداری اهواز همکاری می کند. صبح امروز با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، استاندار خوزستان و شهردار اهواز تفاهم‌نامه ساخت دو پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری و تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه و یک مجتمع فرهنگی، رفاهی و ورزشی برای خانواده کارکنان شهرداری منعقد شد.
وی افزود: ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح میدان جمهوری و دانشگاه جزو مصوبات طرح جامع شورای ترافیک اهواز است. تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری به صورت زیرگذر و روگذر است. همچنین در میدان دانشگاه، یک روگذر و دو چپ‌گرد احداث می‌شود که تکمیل کننده رینگهای پل پنجم خواهند بود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: با احداث این تقاطع‌ها، مشکل گره ترافیکی این مناطق تا حدود زیادی حل خواهد شد و تنها نیاز به ساخت یک تقاطع غیرهمسطح در میدان لوله‌سازی خواهیم داشت اما در حال حاضر شرایط میدان لوله‌سازی مانند میدان دانشگاه و میدان جمهوری بحرانی نیست.
صفری گفت: تفاهم‌نامه سه پروژه دیگر نیز منعقد شده است تا در صورت آمادگی شهرداری و وجود منابع مالی، به عنوان اولویت‌های بعدی در اهواز ساخته شوند. از جمله این پروژه‌ها، پروژه تقاطع غیرهمسطح حدفاصل پل هشتم تا انتهای خیابان تخت سلیمان است. دو طبقه کردن مسیر مصلی تا فلکه پادادشهر از دیگر پروژه‌ها است که در این راستا باید سه تقاطع در چهارراه سلمان فارسی، اتوبان آیت الله بهبهانی و چهارراه زند احداث شود. البته این موارد به دلیل پرهزینه بودن، جزو اولویت‌های بعدی شهرداری اهواز است.
*عکس تزئینی است
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.