فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، از شناسایی و توقیف دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، سرهنگ رضا پاپی اظهار داشت: نیروهای خدوم این فرماندهی موفق به کشف و ضبط یک محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال شدند.

وی گفت: به منظور طرح مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان بندر ماهشهر با رصد و کنترل دقیق شریان های ورودی و خروجی این شهرستان، اجازه عرض اندام به هیج یک از سود جویان نخواهند داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در تشریح جزئیات این کشف و ضبط، تصریح کرد: نیروهای پلیس با استقرار و ایست بازرسی در بررسی و بازرسی ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، موفق به کشف کالای قاچاق از دل این ۲ خودرو شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی های به عمل آمده از خودرو توقیف شده، ۱۶۳۲ عدد قالب صابون، تعداد ۱۳۹۲۰ عدد کافی میکس، ۳ دستگاه کولر دو تیکه و یک دستگاه موتور سیکلت هوندا بدون مدارک شناسایی و گمرکی را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ پاپی یاد آور شد: سود جویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی دقیق و منظم همچنین کنترل تحرکات، با هرگونه فعالیت سود جویان برابر قانون برخوردی صریح و قاطع خواهد کرد.

وی در ادامه، به یک توصیه ایمنی جهت جلوگیری از سرقت منازل اشاره کرد و گفت: خانواده ها و صاحبان منازل باید بدانند که از قرار دادن کلید در محل ‌هایی ماننده جاکفشی و سایر محل ‌های قابل دسترسی خودداری کنند و همچنین نسبت به تعویض قفل ‌هایی که کلید یدکی آنها گم شده و یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده سریعاً اقدام‌ کنند و هیچ گونه نردبان، چهار پایه و نظیر آن ها را در کنار دیوار قرار ندهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.