حسین اسدی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا معیار سنجش این رتبه را امتحانات نهایی سوم متوسطه است دانست و افزود: شهرستان گتوند امسال نیز همانند سال های۹۳ ،۹۴ و ۹۵ رتبه نخست آموزشی خوزستان را با ۹۶درصد قبولی برای چهارمین بار در ۶ سال گذشته کسب کرد.
وی همچنین به رتبه نخست شهرستان گتوند در میانگین نمرات در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: شهرستان گتوند امسال نیز در میانگین نمرات با معدل ۳۴/۱۳ صدم یک نمره بالاتر از میانگین کشوری رتبه نخست استان را برای پنجمین سال متوالی کسب کرد.
دبیر شورای پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان گتوند افزود: شهرستان گتوند در سال های۹۳ ،۹۴، ۹۵ و ۹۸ رتبه نخست و در سال ۹۶ رتبه دوم استان خوزستان را کسب کرد، ضمن اینکه پارسال به دلیل تغییرات آموزشی امتحانات نهایی برگزار نشد.
اسدی پور اضافه کرد: سال ۹۶ شهرستان شوشتر در درصد قبولی رتبه نخست آموزشی استان خوزستان را کسب کرد، و در آن سال شهرستان گتوند در درصد قبولی رتبه دوم و در میانگین نمرات رتبه نخست را کسب کرد.
وی با بیان اینکه این رتبه از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان اعلام شده است،گفت: کسب این موفقیت را حاصل تلاش دانش آموزان، فرهنگیان، اعضای شورای پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان، روسا و معاونین سابق و فعلی آموزش و پرورش و حمایت ها و پشتیبانی های نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان گتوند دانست.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند افزود: دانش آموزان این شهرستان علاوه بر کسب رتبه های برتر آموزشی در دیگر زمینه ها نیز برای شهرستان افتخار آفرینی کردند.
اسدی پور گفت: کسب رتبه های برتر در مسابقات قرآن، عترت،نماز، نهج البلاغه و رقابت های فرهنگی هنری،راهیابی به رقابت های کشوری در رشته نقشه کشی ساختمان و همچنین کسب مقام های جهانی، کشوری و استانی در مسابقات ورزشی دانش آموزان و عضویت در تیم های ملی و دانش آموزی از دیگر عناوینی هستند که دانش آموزان شهرستان بدست آورده اند.
شهرستان گتوند حدود ۱۱هزار و۵۰۰دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و ۶۰۰ دانش آموز عشایری دارد.
۷۴۶۷/۳٠۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.