سیدحسین مرعشیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: کشتی گیران خوزستان در رده سنی نوجوانان و جوانان فوق العاده ظاهر شدند و کشتی های تاثیرگذاری گرفتند؛ آنها پنج نشان در رده سنی نوجوانان و چهار نشان در رده جوانان و بزرگسالان کسب کردند که نتیجه بسیار خوبی است. همچنین امیر قاسمی منجزی در رده بزرگسال کشتی های دیدنی گرفت که جای تحسین دارد.

دبیر نگاه مثبتی به کشتی خوزستان دارد

وی در خصوص نگاه فدراسیون به کشتی خوزستان گفت: دبیر رییس فدراسیون کشتی ، نگاه مثبتی به کشتی خوزستان دارد و انتظار داریم که بیش از پیش از کشتی خوزستان حمایت کند. دبیر کشتی خوزستان را به خوبی می شناسد لذا امیدوارم در سال های آینده شاهد رشد کشتی خوزستان باشیم.

رییس هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه اولویت امسال ما رسیدگی به هیات های شهرستانی است گفت: از ابتدای امسال تاکنون در حد توان خود به هیات های شهرستانی کمک کردیم و سعی کردیم کشتی را در سراسر استان گسترش دهیم همچنین باید به پایه ها نگاه ویژه تری داشته باشیم.

از قهرمانان استان در مسابقات آسیایی تقدیر شد

وی ادامه داد: از قهرمانان خوزستان که از مسابقات آسیایی برگشتند با پرداخت مبالغی هر چند اندک تقدیر کردیم؛ این مبالغ در مقابل زحمات بچه ها بسیار ناچیز است اما بچه های ما بسیار قدرشناس هستند و سعی می کنند در مسابقات بین المللی بهترین نتایجه را برای ایران کسب کنند.

مرعشیان افزود: امیدواریم سهم کشتی گیران در مسابقات جهانی نیز مثل رقابت های آسیایی باشد و بتوانند با دست پر برگردند؛ با توجه به اینکه سال آینده رقابت های المپیک در پیش است مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به ما قول داده که نگاه ویژه ای به کشتی خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت ساخت سالن های کشتی اندیمشک و ایذه گفت: مراحل ساخت سالن کشتی شهرستان اندیمشک با پیشرفت خوبی در حال انجام است اما پروژه سالن کشتی ایذه به کندی پیش می رود لذا انتظار داریم که رییس هیات کشتی ایذه پیگیر موضوع شود.

رییس هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه احتمال حضور ۲ تیم خوزستانی در لیگ برتر کشتی وجود دارد بیان کرد: امسال تیم آریو برزن بهبهان شرایط ایده آلی در لیگ یک دارد که به حضور این تیم در لیگ برتر امیدواریم؛ همچین تیم سینا صنعت ایذه با اقتدار در مسابقات حاضر می شود.

برای گرفتن میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ تلاش می کنیم

وی در خصوص میزبانی خوزستان برای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ گفت: با توجه به اینکه هشت تیم برتر دنیا در این رقابت ها حضور دارند برای گرفتن میزبانی باید به لحاظ مالی تامین شویم اگر چه تمام تلاشمان را برای گرفتن میزبانی این مسابقات انجام می دهیم.

۹۸۷۹ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.