معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: مرحله استانی هفتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در استان خوزستان در اردوگاه تربیتی و فرهنگی دهکده شهرستان حمیدیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی پهلوان اظهار داشت: در روزهای گذشته با اجرای فاز نخست مرحله استانی المپیاد آماده در سراسر استان خوزستان، تیم های منتخب هر شهرستان در دو بخش خواهران و برادران مشخص شدند.

وی افزود: ۳۵۰ دانش آموز در مرحله استانی هفتمین دوره طرح ملی دادرس از امروز رقابت خود را آغاز کردند  و تیم های برتر در بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: تفاوت المپیاد استانی امسال، برگزاری آزمون کتبی در تمامی شهرستان ها پیش از آزمون عملی و مهارتی المپیاد بوده و فقط تیم هایی که در آزمون کتبی امتیاز کافی را اخذ کرده اند، مجوز ورود به مرحله پایانی را داشته اند.

پهلوان تصریح کرد: مرحله نهایی المپیاد آماده در روزهای ۱۰ و ۱۱ تیرماه در اردوگاه فرهنگی دهکده شهرستان حمیدیه با حضور ۱۶ تیم در بخش دختران و ۱۲ تیم در بخش پسران در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: این مسابقات در هشت محور کمک های اولیه، حمل مصدوم، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، برپایی چادر، آتل بندی، پانسمان و بانداژ برگزار می شود و دانش آموزان مهارت های فراگرفته در طول سال تحصیلی را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.