رئیس دادگستری شهرستان شادگان گفت: طی سال گذشته در مقاطع مختلف ۲۲ هزار و ۱۹۷ فقره پرونده وارد سیستم قضائی شهرستان شادگان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فیروز کیانپور اظهار کرد: در راستای تکریم مراجعان به سیستم‌ قضایی و با تلاش کارکنان دادگستری، حدود ۲۲ هزار و ۶۰۵ فقره پرونده از سال‌های گذشته رسیدگی و مختومه شد.

وی افزود: سرقت، ایراد صدمه بدنی غیر عمدی در امر رانندگی، ضرب و جرح عمدی، تهدید و تیراندازی، تخریب و کلاهبرداری از جمله بیشترین پرونده هایی بوده که سال گذشته وارد دادگستری شهرستان شادگان شده است.

رئیس دادگستری شادگان به راه‌اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی در دادگستری شادگان اشاره کرد و گفت: راه‌ اندازی این سامانه در کاهش هزینه‌ها و تسریع در رسیدگی به اطاله دادرسی تأثیرگذار خواهد بود.

کیانپور تعداد ابلاغیه‌ های دادگستری شادگان را در این مدت ۵۲ هزار و ۱۵۱ فقره اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۲هزار و ۵۵۸ ابلاغ‌نامه به‌صورت الکترونیکی انجام شد.

وی در پایان یادآور شد: از عمده مشکلات دادگستری شادگان کمبود کادر اداری و قضایی، کمبود فضای فیزیکی، وجود مشکل شدید اقتصادی و فرهنگی می باشد که سبب افزایش روز افزون پرونده های ورودی می گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.