مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اهم کارهایی که تاکنون در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان انجام شده است، گفت: در این حوزه در خصوص روستاهای واقع در حریم و بستر رودخانه ها مباحثی مطرح شد که این مساله همچنان ادامه دارد و بنا شد سازمان آب و برق خوزستان تا یکشنبه هفته آینده وضعیت مشخص شده آنها را تحویل کمیته بازسازی بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده با اشاره به ثبت خسارات کشاورزی در سامانه سجاد اظهار کرد: تا کنون تعداد ۳۷۹ مورد در این سامانه ثبت شده است که باید سرعت بیشتری در این حوزه صورت گیرد .

وی با بیان اینکه خسارات باید به طور جامع برای همه مناطق سیل زده در نظر گرفته شوند، گفت: پرداخت خسارات باید به طور جامع دیده شوند.

وی افزود: سیل در بخش های شمال و شمال شرق خوزستان در روستاهای شوش، اندیمشک، باغملک، اندیکا، دهدز، ایذه و غیره خساراتی برجای گذاشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان ادامه داد: تاکنون ۱۱ شهر،۲۴۷روستا، ۱۴هزار و ۸۳۹ واحد مسکونی شامل ۲هزار و ۷۵۲ احداثی و ۱۱هزار و ۹۲ تعمیری و ۷۳واحد تجاری ارزیابی شده است.

حاجی زاده بیان کرد: در بخش تخلیه آب و ساماندهی اراضی کشاورزی در شوش خوب بوده است و این کار در بسیاری از نقاط در حال انجام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.