به گزارش ایرنا موسی شاعری روز پنجشنبه حاشیه هفتاد و نهمین نشست علنی شورای شهر اهواز با موضوع عزل و نصب شهردار این کلانشهر در جمع خبرنگاران گفت:معتقد هستم شهرداری باید رویکرد اجتماع محور داشته باشد.
وی با اشاره به لزوم ایجاد انضباط ساختاری و مالی در شهرداری اهواز ادامه داد: باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی روی مشارکت مردمی حساب کرده ایم.
سرپرست شهرداری اهواز درخصوص جبران عقب ماندگی این شهر بیان کرد: مشکلات اهواز زیاد است اما این قول را می دهم با برنامه ریزی و بهره گیری از همه ظرفیت ها در حد توان بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم.
به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر اهواز روز پنجشنبه از مجموع 13 رای، با 11 رای موافق منصور کتانباف شهردار فعلی را برکنار کردند و موسی شاعری با 11 رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری اهواز تعیین شد.
موسی شاعری با موافقت همین تعداد اعضا تا صدور حکم وزارت کشور سرپرست شهرداری اهواز خواهد بود. وی پیش از این معاون امور فرهنگی شهرداری اهواز بود.
منصور کتانباف روز سه شنبه برای پاسخگویی به سئوالات محمدهادی قنوات یکی از اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا حاضر شد اما این عضو اعلام کرد که از پاسخ ها قانع نشده است.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.