محمد تقی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به استناد رای صادره در نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش، برای کمک به دانش آموزان سیل زده امتحانات پایانی نوبت دوم علاوه بر خرداد و شهریور در تیر یا مردادماه نیز یک نوبت دیگر آزمون برای این دانش آموزان برگزار می شود.
وی افزود: بر اساس مصوبه این کمیسیون دانش آموزان پایه های دوازدهم و سوم متوسطه نظری می توانند بنا بر تمایل و آمادگی خود در هر یک از نوبت های اول (خرداد)، نوبت دوم (تیر یا مرداد) و نوبت سوم ( شهریور ما) در امتحانات پایانی مذکور شرکت کنند و نمره این امتحان در ستون خرداد ماه کارنامه این دانش آموزان درج می شود.
تقی زاده افزود: هنوز تاریخ دقیق امتحانات نوبت دوم مشخص نشده که ممکن است این امتحانات در تیز ماه و یا مرداد ماه برگزار شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای دانش آموزان پایه های دوازدهم و سوم متوسطه نظری این امکان فراهم شده است که بنا بر آمادگی نسبت به تعداد عناوین درسی امتحانی و تقسیم آنها در خرداد، (تیر یا مرداد) و شهریورماه تصمیم گیری کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: دانش آموزان پایه دوازدهم در صورتی می توانند در امتحان هر درس در نوبت دیگر شرکت کنند که نمره قبولی آن درس را نوبت قبلی کسب نکرده باشند و اگر در درسی نمره قبولی گرفتند امکان شرکت در امتحان نوبت بعدی از آن درس را نخواهند داشت.
وی گفت: نواحی 4 گانه اهواز و شهرستانهای باوی، کارون، حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، بستان، شوش، شاوور، شادگان و شوشتر از مناطقی هستند که ارزشیابی در آنها بر اساس رای نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش انجام می شود.
وی گفت: سایر نقاط استان شامل مصوبه یاد شده نمی باشند و مانند سایر مناطق عادی کشور بایستی در امتحانات نهائی شرکت کنند.
استان خوزستان در فروردین ماه سالجاری به دلیل بارشهای سیل آسا در خوزستان و استانهای بالا دست دچار سیلاب شد و مناطق درگیر سیل تا پایان فروردین ماه با مشکل مواجه شدند.
در حال حاضر نیز برخی مناطق استان خوزستان هنوز درگیر سیل بوده به طوریکه برخی از آنها نتوانسته اند به منازل خود بازگردند.
7158/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.