به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس در متن این اطلاعیه آمده است: به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران افراد از هرگونه تظاهر به روزه خواری بخصوص در ملاء عام، بدپوششی و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی، تفرجگاه ها، مجتمع های تجاری، پاساژها، معابر عمومی خودداری کنند.
به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها، راه آهن، بیمارستان ها می توانند با اخذ مجوز از مراجع ذی ربط با رعایت و حفظ شئونات اسلامی ضمن استتار مکان، به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نموده و از عرضه غذای سرد در معابر عمومی و مقابل واحدهای صنفی خودداری شود.
بر اساس این اطلاعیه سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت نداشته و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد می شود.
فرماندهی انتظامی خوزستان همچنین از شهروندان به خصوص رانندگان خواست تا از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات در داخل خودرو و همچنین ایجاد آلودگی صوتی پرهیز نمایند چرا که مسئولیت عدم رعایت موارد ذکر شده به صورت مستقیم متوجه مسئولان و متولیان اماکن یاد شده است.
فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن تأکید بر رعایت شئونات اسلامی از قبیل کشف حجاب، مبادرت به بدپوششی، اختلاط غیرشرعی زن و مرد در کلیه واحدهای صنفی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف، مراتب را از طریق پلیس 110 و یا نزدیکترین مرکز نیروی انتظامی به ماموران انتظامی اطلاع دهند .
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.