به گزارش ایرنا دومین پل شناور ارتش برای برقراری ارتباط روستاهای خسرج و خلف شهرستان حمیدیه روز پنجشنبه توسط گروه مهندسی رزمی 422 ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب، نصب شد.
مسیر ارتباطی روستاهای خسرج و خلف شهرستان حمیدیه به دلیل طغیان رودخانه کرخه تخریب شده و راه ارتباطی اهالی این منطقه با حمیدیه قطع شده بود که با نصب این پل شناور به صورت موقت مشکل تردد اهالی این منطقه برطرف شد .
این پل شناور به طول 30 متر بوده و بیشتر به منظور انتقال تجهیزات سیل بند در فاصله 500 متری این روستاها نصب شده است .
همچنین پیش از این گروه مهندسی رزمی 422 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به منظور هدایت آب تالاب شادگان از طریق کانال شاخه منطقه خنافره به سمت خلیج فارس به کمک مردم سیل زده شادگان رفته بود .
این گروه رزمی ارتش پیش از این نیز در 26 فروردین ماه سال جاری با نصب یک پل شناور در شهرستان کارون ، ارتباط منطقه سید هادی و روستاهای جنوبی شهرستان کارون را برقرار کرده بود .
استاندار خوزستان روز چهارشنبه حالت فوق العاده را با توجه به کاهش دبی سدهای این استان در روزهای اخیر و برطرف شدن خطر سیل و آبگرفتگی لغو کرده بود .
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان نیز پیش از این گفته بود که 256 هزار و 701 نفر از تاریخ چهارم فروردین امسال تاکنون در سیل خوزستان امدادرسانی شدند و این امداد رسانی همچنان ادامه دارد.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.