به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه جمعه ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش زیدون و پاسگاه انتظامی پل زهره شهرستان بهبهان با کنترل محورهای دیلم - امیدیه و دیلم - گچساران سه دستگاه خودروی اتوبوس، پژو 405 و سمند حامل انواع کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی 15دستگاه کولرگازی ، 400کیلو گرم گردو، 21طاقه پارچه، 108جفت کفش و 2 دستگاه تلویزیون فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.
سردار عباس زاده گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی برخورد می‌کند و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
پیش از این نیز فرمانده انتظامی خوزستان در 30 فروردین ماه سال جاری از کشف سه میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان و دستگیری سه متهم در این رابطه خبر داده بود.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.