به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین عبدالهی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود:خرج مردم هیچ تناسبی با دخل آنها ندارد وظیفه تیم اقتصادی دولت این است که در مدت نه چندان زیاد باقی مانده دستی روی اقتصاد بکشد و به دنبال سراب نرود.
وی افزود: خانواده ها از پرداخت هزینه های زندگی درمانده اند و دولت باید از آنها حمایت کند زیرا اصلا اشتغالی در کشور وجود ندارد.
امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه ها ضمن گرامیداشت دهه تکریم و غبارروبی مساجد گفت:باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود همانطور که مردم فرزندان خود را در مدارس ثبت نام می کنند در مساجد نیز ثبت نام کنند زیرا مسجد خانه نخست مردم است.
حجت الاسلام عبدالهی 9 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراهای اسلامی در سال 78 را نیز گرامیداشت و گفت :شوراها نماد مردم سالاری دینی هستند.
وی همچنین 10 اردیبهشت ماه آغاز عملیات بیت المقدس در سال 61 را گرامیداشت و گفت: افزون بر 50 نفر از رزمندگان دزفول در این عملیات به شهادت رسیدند.
*کمک های دولت به سیل زدگان درخور بیان باشد
امام جمعه موقت دزفول در خصوص جبران خسارت ناشی از سیل اخیر نیز گفت:امیدواریم دولت وقتی اعلام می کند به مردم سیل زده کمک می کند این کمک ها در خور و شایسته بیان باشد زیرا با کمک های یک میلیونی یا پنج میلیونی مشکل سیل زدگان حل نمی شود .
وی افزود:در سیل اخیر شاهد اقدامات خیرخواهانه مردم سراسر کشور بودیم که نمونه آن حضور یک گروه از مردم تبریز در دزفول می باشد که روزانه چهار هزار پرس غذای گرم تهیه و بین سیل زدگان توزیع می کند ضمن اینکه 800 میلیون ریال جهیزیه نیز با همت مردم آماده شده که در اختیار افراد بی بضاعت قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه منبع این کمک ها مردمی است گفت:سیل اخیر یک خطر ملی را از کشورمان دور کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های امروز به اعدام 37 نفر در عربستان اشاره کرد و گفت:32 نفر از این افراد شیعه و از طلاب علوم دینی بودند .
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.