کورش مودت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فراخوان داده شده تاکنون 400 نفر از نیروهای مردمی و بسیج خرمشهر برای احداث سیل بند به سه راهی حسینیه اعزام شدند و تاکنون 18 کیلومتر سیل بند با کیسه های خاک و پلاستیک احداث شد.
وی در ادامه گفت: به منظور جلوگیری از فرسایش سیل بند خاکی بنا شده بیش از 20 هزار کیسه برای احداث سیل بند در منطقه شهدای شیمیایی بهبهان و سه راهی حسینیه ارسال شده است.
وی افزود: به منظور جلوگیری از پیش روی آب نیروهای جهادی و مردمی به صورت 24 ساعته در این منطقه در تلاش هستند تا جریان آب به سمت کانال المهدی و دژ جمهوری هدایت شود.
مودت افزود: در حال حاضر بیش از هشت دستگاه بیل مکانیکی و کمپرسی برای تقویت سیل بندها در سه راهی حسینیه مشغول به کار هستند.
وی در ادامه گفت: علاوه بر این در یادمان شهدای شیمیایی بهبهان در ورودی خرمشهر نیز بیش از 12 کیلومتر سیل بند احداث شد و شماری از نیروهای جهادی در حال تقویت سیل بندهای احداثی هستند.
به گزارش ایرنا روز یکشنبه سیل بند روستای ملحان در 30 کیلومتری جاده اهواز - خرمشهر شکست و سیلاب از سمت مزارع نیشکر و تالاب ناصری به سمت خرمشهر جاری شد که با همت گروه های جهادی و ستاد مدیریت بحران کنترل شد.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده است.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.