فرد مذکور که نخواست نامش ذکر شود روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره اعتصاب کارگران شهرداری منطقه 5 اهواز اظهار داشت:50 نفر از کارگران نظافت شهری این منطقه که زیرنظر پیمانکار فعالیت می کنند، نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود معترض بوده و پنج روز است که دست از کار کشیده اند اما تعدادی دیگر از کارگران این منطقه مشغول بکار هستند.
وی افزود: کارگران این منطقه به صورت کلی سه ماه حقوق طلبکار هستند که اوایل هفته آینده بلافاصله پس از بازشدن حساب شهرداری مرکزی که به دلایلی بسته است، حقوق یک ماه به حساب آن ها واریز می شود.
این مقام مسئول ادامه داد: تاخیر در پرداخت حقوق یک یا 2ماه کارگران تحت نظر پیمانکار در بسیاری از مناطق شهرداری و یا سایر دستگاهای خدمت رسان که نیروی پیمانکاری دارند ، طبیعی است اما شهرداری منطقه پنج در صدد است که حقوق یک ماه این کارگران معترض را هفته آینده پرداخت کند.
این مسئول شهرداری منطقه پنج اهواز گفت: خیابان 22 بهمن، شهرک دانشگاه، فرهنگ شهر، بقایی، پردیس، شهرک رزمندگان، شهرک پیام، ملاشیه، کریشان و روستای خبینه در حاشیه شهر اهواز تحت نظر شهرداری منطقه 5 بوده که در حال حاضر نیز باوجود اعتراض برخی از کارگران، خدمت رسانی به این مناطق متوقف نشده و امید است هفته آینده تمامی کارگران به کار خود بازگردند.
گفتنی است به دنبال اعتصاب کارگران شهرداری منطقه پنج اهواز روند جمع آوری زباله در مناطق تحت پوشش این شهرداری به کندی انجام شده و اعتراض مردم را به دنبال داشته است.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.