به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد زیادی لوازم تزیینی خودروهای خارجی در انباری در اهواز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی خوزستان در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، انبار دپوی مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار مذکور تعداد زیادی لوازم تزیینی خودروهای خارجی کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
فرمانده انتظامی خوزستان پیش از این نیز در 30 فروردین از کشف پنج میلیارد ریال کالای و داروی قاچاق در شهرستان بهبهان و دستگیری چهار متهم در این رابطه خبر داده بود.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.