آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری جشن ازدواج یک زوج جوان در اردوگاه اسکان اضطراری شهید هاشمی اهواز اظهار داشت: دشمنان در این روزها اتحاد و همبستگی مردم را نشانه گرفته اند اما به پشتوانه رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح، دشمنان ناکام این میدان سخت خواهند بود.
وی تصریح کرد: اگرچه سیل در خوزستان خسارت های زیادی وارد کرده اما مردم این استان برای کمک به یکدیگر روحیه انقلابی دارند.
وی افزود: برگزاری این مراسم باشکوه در راستای کمک به سیل زدگان یکی از اقدامات شایسته ای بود که به همت خیران استان و نیروهای مسلح انجام شد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: هفته گذشته نیز جشن ازدواج باشکوه و متفاوتی برای یک زوج جوان در سوسنگرد و در یک قایق برگزار شد که این نیز در نوع خود اقدام خوبی بوده و باید از متولیان امر برای انجام این امر خیرخواهانه قدردانی کنیم.
آیت الله موسوی جزایری گفت: ما نیز همواره پشتیبان برگزاری این برنامه ها هستیم و در حد توان خود از این زوج های جوان که خانه و زندگی خود را در سیل از دست داده اند، حمایت می کنیم.
وی همچنین به کمک های مردمی از سراسر کشور به خوزستان اشاره کرد و گفت: تاکنون کمک های قابل توجهی از سراسر استان برای مساعدت به مردم سیل زده استان ارسال شده که این نشان از عزم بالای ملت ایران برای کاهش آلام هموطنان در خوزستان است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد:در حال حاضر نیز بسیاری از مردم و خیران استان برای بازسازی منازل تخریب شده شهری و روستایی اعلام آمادگی کرده و انتظار می رود با جبران خسارت ها از سوی دولت، روند بازسازی به سرعت آغاز شود.
به میمنت نیمه شعبان، پیوند آسمانی یک زوج جوان سیل زده یکشنبه شب در محل اردوگاه استانی شهید هاشمی اهواز برگزار شد.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.