به گزارش ایرنا محمد علوی چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فردا یک مسابقه دربی در پیش داریم و بازی بین 2 تیم خوزستانی همیشه سخت خواهد بود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا از بازیکنان تیمش به اندازه کافی شناخت دارد گفت: اگر شناخت نداشتم این مسئولیت را نمی‌ پذیرفتم. در تیم ما جوانان خوب، با انگیزه و مستعدی حضور دارند که می ‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و امیدوارم تیم را به خوبی هدایت کنیم.
علوی در خصوص علت پذیرفتن سرمربی گری تیم استقلال خوزستان گفت: ‌سال قبل یک کار بزرگ کردم. امسال هم کریم بوستانی من را به عنوان دستیار انتخاب کرد. امیدوارم به لطف خدا و کمک بازیکنان بتوانم اقدامات خوبی ارائه دهم. اگر بتوانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم نام تک به تک این بازیکنان در فوتبال ایران به ثبت می ‌رسد.
وی با بیان این که اگر به ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ باور نداشتم این سمت را نمی‌ پذیرفتم افزود: کار سخت را دوست دارم و در دوران مربی گری ام از رده‌ های پائین به بالا آمدم و حالا هم به این تیم ایمان دارم.
وی گفت: با مربیان بزرگی کار کردم که نتایج بسیار خوبی در فوتبال ایران گرفتند. از مربیانی مثل برانکو، دایی و قلعه‌ نویی یاد گرفتم که باید سخت تلاش کنم.
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به این که این تیم حدود 20 بازیکن خوب دارد افزود: به جرات می ‌گویم اگر فکر نمی ‌کردم این بازیکنان توانایی ندارند به هیچ وجه این مسئولیت را نمی ‌پذیرفتم. باید بازیکنان را به این باور رساند که می ‌توانند موفق شوند واگر این خود باوری در تیم ایجاد شود می ‌توانیم کار بزرگی را رقم بزنیم.
دیدارتیم های استقلال خوزستان و فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ روز پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان برگزار می شود.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.